Fråga - svar
2011-11-26 / 15:23:55 / What goes around, comes around

Fick en fråga/nånting :Först och främst vilket cod ?? :D annars grym önskelista speciellt colan och datorn ;)


Ööööööööh, de senaste tyyp (?) vill ha en hobby likzzz, sen vill jag ha batterfield och halo höhö!
Iaf så ligger jag i sängen hos Jessica, vi möttes tidigt och tog en fika och pratade om igår.
Jag Ida och Jessica träffade Alex och hans kompis Axel följde med till deras kompis och gissa vem som var där?!?!?! fast det var inte sådär ''coolt'' som man brukar tro att det är att träffa en kändis så att säga. Han hette Bisse och är med i arn och tusenbröder och sen några fler, han var jätte jobbig tycker jag men inte Jessica hon haffa hans nummer.


1 Kommentarer
den okända:

jag haff hans nummer bah sådääääär lixxx



SKRIVET DEN: 2011-11-26 KL: 18:29:34



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: