Coca Cola
2011-11-24 / 22:29:02 / What goes around, comes around

Det här året blir det andra året jag önskar mig årsförbrukning av Cola och sen några dagar efter fyller jag år så då önskar jag mig det också höhö, men fatta vad nice att veta att man har cola dygnet runt? att inte behöva vakna upp och ba jag viill ha cola!

En typisk dag för mig om jag hade Coca Cola förbrukning

Vaknar upp med ett leende på läpparna mina och skuttar till kylskåpet som är fyllt med Coca Cola, häller försikigt upp ett glas (inget ska komma till spillo) och njuter av den goda kolsyrade drycken som forsar ner i min mun.
Gör frukost - dricker Coca Cola till, efter frukosten som jag drack Coca Cola till skulle jag gå ut på balkongen för att röka min morgon cigg och dricka Coca Cola medans, det bästa som finns är ju att dricka Coca Cola medans man röker.
Jag skulle fortsätta morgonen med att packa ner flera Coca Colas i min väska och bege mig mot skulan, för att ladda upp inför en lektion skulle jag dricka en Coca Cola, sen efteråt också för att belöna mig själv.
Till lunch - Coca Cola
Till middag - Coca Cola HELA DAGARNA SKULLE BESTÅ AV COCA COLA!

Fatta hur mycket pengar jag skulle spara hallå?!



1 Kommentarer
Steven Samuelsson:

Först och främst vilket cod ?? :D annars grym önskelista speciellt colan och datron ;)



SKRIVET DEN: 2011-11-25 KL: 18:16:40 URL: http://brodersamuelsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: